Ender Gür’den Sosyal Medyada Zehir Zemberek Paylaşım!
31 Mart Mahalli İdareler Seçimi’nde Cumhur İttifakı AK Parti Çarşamba Belediye Başkan Adayı olan Ender Gür, geçen 1 yılın ardından sosyal medya hesabından zehir zemberek bir paylaşımda bulundu.

31 Mart Mahalli İdareler seçiminden tam bir yıl sonra paylaşım yapan Ender Gür, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Tam bir yıl…
Boşa geçen 12 ay …
Polemik, dedikodu, gerginlik, ihtiras ve kindarlıkla heba olan 365 gün…
Anlamsız ve boşa geçen zamanlar, sorumsuz, düşüncesiz ve duygusuz günler, kaçan fırsatlar, heba olan yıllar, hedefsiz ve amaçsız günler…
Yani keşkelerle dolu feryatlar…
Boşa geçen yıllar için yapılabilecek pek bir şey yok. Geçmiş yeniden yaşanamaz, yıllar da onları düşündüğünüzde geri gelmez.
Tecrübem o ki, insanların çoğu yaşadıkları, geride bıraktıkları hayatı aynen kabullenmek yerine mümkünse değiştirmek isterler, ellerine o imkân verilse senaryoyu başka türlü yazarlar, çünkü yaşadıklarıyla yüzleşmek hoşlarına gitmez.
Bense aynıyım.
Aynı yerdeyim.
Aynı heyecanı, aynı aşkı, aynı şevki yaşıyorum. Her zaman olduğu gibiyim.
Dimdik.
Ve diyorum ki:
Suyumu kazandım da içtim
Ekmeğimi böldüm de yedim
Alkışı duydum, ihaneti gördüm
Sesim de oldu sessizliğim de…”
İŞTE ENDER GÜR’ÜN O PAYLAŞIMI:

HABER MERKEZİ


Nerede ne konuşacağını bilmeyen,Çarşamba’da yaşamayan,ilçenin suyunu,tozunu,havasını bayramdan bayrama soluyan,nerede ne konuşacağını bilmeyen,Çarşamba’da sanki hiç kimse kalmamış gibi ithal aday ile seçime girdiniz yanına da halkta karşılığı olmayan ilçe başkanı eskisini ve gençlik kolları eskisini monte edip birde hiç mi hiç karşılığı olmayan birini ilçe başkanı diye atayıp saha sürerseniz sonuç kaçınılmazdır.Hala daha kendilerinde bu hakkı görerek biz burdayız aynı heyecanla dimdik duruyoruz gazelleri okuyorsunuz.Gidin işinize bakın burası Çarşamba sizden çok daha kaliteli ve karşılığı olan insanlar var.Gölge etmeyin başka ihsan istemiyoruz.