Çarşamba’da Atatürk Anıtına Çelenk Sunuldu
Çarşamba ilçesinde 30 Ağustos Zafer Bayramı vesilesi ile Belediye Meydanında bulunan Atatürk Anıtına çelenk sunuldu.

Çarşamba Belediye Meydanında düzenlenen törende çelenklerin Atatürk Anıtına sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.

Törende Çarşamba Askerlik Şube Başkanı Personel Asteğmen Abdurrahman Süren günün anlamına ilişkin konuşma gerçekleştirdi.

Törene Samsun Vali Yardımcısı Mehmet Fikret Çavuş, Garnizon Komutanı Üsteğmen Zafer Irmak, Çarşamba Belediye Başkanı Hüseyin Dündar, Çarşamba Cumhuriyet Başsavcı Vekili Yunus Fatih Yılmaz, Çarşamba İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri, vatandaşlar katıldı.

HABER: M.EMİN COŞKUNDERE

