Müdür Bedir Göreve Başladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan MEB Müdür Atama Kararlarına göre Çarşamba İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Murat Bedir, Mustafa Özdemir’den görevini devralarak görevine başladı.

Çarşamba İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Bedir, Mustafa Özdemir’den görevi devralırken, “Bugüne kadar Mustafa Özdemir müdürümüz Çarşamba eğitimine katkı vermek için önemli çalışmalara imza attı. Bizlerde devraldığımız bayrağı daha iyi noktalara taşımak adına elimizden gelenin en iyisini yapacağız” şeklinde konuştu.
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI
BİR YORUM YAZ

