Çarşamba’da İntihar Girişimi
Çarşamba ilçesinde 32 yaşındaki bir kişi kendini göğsünden vurarak intihara kalkıştı.

Olay Çarşamba ilçesi Şeyhgüven Mahallesi’nde saat 18.30 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre 32 yaşındaki S.Ş. evlerindeki odasında henüz bilinmeyen bir nedenle göğsüne silahla ateş etti. Silah sesini duyarak S.Ş.’nin odasına giren yakınları şahsı yerde kanlar içinde buldu. Olayın ihbar edilmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri ve jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri tarafından Çarşamba Devlet Hastanesi’ne kaldırılan S.Ş.’nin ağır yaralı olduğu ve yapılan ilk müdahalesinin ardından Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildiği öğrenildi. Jandarma ekipleri tarafından olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.
Haber: M.Emin COŞKUNDERE

